loading...

بازار آنلاین پارچه نساجیت

بازار آنلاین نساجیت با فروش پارچه مبلی، روتختی و پرده در کنار مردم عزیز در حال خدمت می باشد.

بازدید : 37
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:47

اگر می‌خواهید مبل و صندلی‌هایتان ماندگاری داشته باشند، حتما این پست را قبل از خرید مبل خود بخوانید. در اینجا من به شما نشان خواهم داد که چگونه مانند یک حرفه ای، پارچه مناسب برای مبل و صندلی خود را انتخاب کنید. همچنین میتوانید قیمت پارچه مبلی را از بازار آنلاین نساجیت دریافت کنید.

ساخت و ساز

اما صبر کن ابتدا ساختار مبل و صندلی خود را بررسی می کنید. آیا به اندازه کافی محکم است؟ آیا قاب آن چوب سخت است؟ در مورد فوم چطور؟ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت چوب مبلمان بخوانید.

سیستم درجه بندی پارچه

بر خلاف سیستم نمره دهی دبیرستان شما که در آن "A" یک نقطه داغ است، در سیستم درجه بندی پارچه، ممکن است پایین ترین قیمت را داشته باشد. همانطور که حدس زدید، از پارچه ای با دوام کمتر به بادوام ترین یا شیک ترین پارچه تبدیل می شود.

این برای شما چه معنی دارد؟ مهم نیست که مبل شما چقدر خوب ساخته شده است، مطمئناً باید به پارچه آن توجه کنید. حتی برخی از فروشگاه های مبلمان لوکس می توانند مبل هایی را به شما بفروشند که به دلیل کیفیت پارچه اثاثه یا لوازم داخلی دوام نخواهد داشت. بنابراین، اگر نمی‌خواهید با مشکلات و هزینه‌های روکش‌پوش کنار بیایید، فوراً پارچه‌ای بادوام‌تر انتخاب کنید.

مراحل انتخاب پارچه روکش را در اینجا آورده ایم:

  1. پارچه متوسط یا سنگین را انتخاب کنید.

از فروشنده خود بپرسید که آیا پارچه برای استفاده سبک، متوسط یا سنگین است. اگر بچه‌ها، حیوانات خانگی دارید و سبک زندگی‌تان بسیار فعال است، از پارچه‌های پرکاربرد استفاده کنید.

دو مالش

پایداری پارچه با مالش دوگانه اندازه گیری می شود. روش تست دوبار مالش از یک دستگاه مخصوص استفاده می کند که یک پد تست را به جلو و عقب روی پارچه می گذراند تا زمانی که فرسوده شود. هر پاس رفت و برگشت به عنوان دو مالش شناخته می شود. پارچه های درجه تجاری معمولاً بین 100000 تا 250000 دولایه رتبه بندی می شوند. مسکونی معمولا بین 10000 تا 25000 دوبل مالش است.

به عنوان مثال، پارچه شنل 15000 دو مالش است.

استفاده سبک - 8000 تا 10000 مالش دوبل. فرسودگی روزمره را حفظ نخواهد کرد. به عنوان مثال، شما پارچه ابریشمی را در اتاق خانواده نمی خواهید.

مصرف متوسط -10000 تا 15000 مالش دوبل. این نوع پارچه اغلب ترکیبی از ابریشم مصنوعی، پنبه و پلی استر است. به عنوان مثال، 44٪ ابریشم مصنوعی، 33٪ پلی استر، و 23٪ پنبه.

استفاده سنگین - 15000 تا 30000 مالش دوبل یا بیشتر. راستش را بخواهید، به هر دلیلی به بیش از 30000 نیاز ندارید، مگر اینکه تجارت شما شامل مهمانی هایی برای سگ ها باشد. پلی استرها، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ترکیبی و برخی از ترکیبات تجاری در این دسته قرار می گیرند.

  1. رنگ پارچه

از آنجایی که اکثر مردم هر روز مبلمان خود را عوض نمی کنند، منطقی است که رنگ پارچه را در نظر بگیرید. ابتدا متوجه شوید که آیا تمایل دارید به سرعت از رنگ های اشباع یا دراماتیک خسته شوید.

رنگ‌ها یا الگوهای ثابت با تکرار کوچک انعطاف‌پذیری بیشتری را هنگام انتخاب لهجه‌ها ارائه می‌کنند. از طرف دیگر، اگر از طرفداران رنگ‌ها یا الگوهای روشن هستید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد لوازم جانبی با بالش و پرتاب نخواهید داشت.

رنگ می تواند ظاهر مبل آشنا یا خسته کننده را تغییر دهد. به عنوان مثال، یک مبل کلاسیک یا سنتی می‌تواند با رنگ‌های غیرمنتظره پارچه به یک مد لباس تبدیل شود.

از رنگ پارچه برای ایجاد حالت خاصی از اتاق استفاده کنید. پارچه های آبی تیره، جین یا سرمه ای برای یک خانه ساحلی مناسب هستند. بسته به محل قرارگیری، پوشش‌ها و بالش‌ها، این رنگ‌ها شفاف، بازیگوش و باسن یا کم‌رنگ و پیچیده به نظر می‌رسند.

  1. الگو

بسیاری از افراد از الگوهای جسورانه برای پارچه مبلی دوری می کنند. آنها ترجیح می دهند به جای آن از بالش به عنوان لوازم جانبی استفاده کنند. به همین ترتیب، اگر الگوهای پررنگ را به عنوان پارچه اصلی ترجیح می دهید، از یک بالش محکم برای بالا بردن آن استفاده کنید.

شکل الگوی مبلمان و پارچه

مطمئناً شکل روکش شما باید با الگوی پارچه مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک مبل با خطوط مستقیم اگر الگوی با زوایای مستقیم یا هندسی انتخاب کنید، ظاهر بهتری پیدا می کند.

در مقابل، یک شکل گرد با الگوهای گل یا موتیف سراسری عالی به نظر می رسد. از الگوهای با مقیاس بزرگ برای ظاهر مدرن تر و به روزتر استفاده کنید.

  1. بافت (Texture)

امروزه محدودیتی در تنوع بافت های مختلف وجود ندارد.

هنگامی که یک بافت را انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که روکش داخلی شما به طور مداوم فشرده می شود، بنابراین ممکن است حفظ ظاهر بافت بیش از حد بعدی دشوار باشد. علاوه بر این، همیشه از پارچه ای که می خواهید استفاده کنید، نمونه بگیرید. آن را بکشید، آن را فشرده کنید و ببینید آیا ساختارش تغییر می کند یا خیر.

برنامه ریزی

شما در حال انجام یک سرمایه گذاری بزرگ هستید و هر چه برنامه ریزی بیشتری انجام دهید، نتیجه موفقیت آمیزتر است. مهم نیست که چه پارچه ای را برای مبل خود انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که قبل از خرید برنامه ریزی کنید. این همان کاری است که طراحان با هر پروژه ای انجام می دهند زیرا هرگز در برنامه ریزی شکست نمی خورد. یکی از بهترین راه ها برای انجام برنامه ریزی، ایجاد تابلوهای خلق و خوی است. می‌توانید عکس‌های پارچه‌هایی را که دوست دارید برش دهید و به یک تخته فوم سنجاق کنید. برای کسانی که برنامه‌ها را دوست دارند، بسیاری از آنها وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تابلوهای خلق و خوی ایجاد کنید که در آن بتوانید تمام نمونه‌ها، رنگ‌ها و ایده‌ها را به‌صورت دیجیتالی چیدمان کنید تا همه چیز را جلوی چشمان خود ببینید.

بازدید : 73
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:51

خوشبختانه، پارچه‌های روکش‌های مختلف زیادی برای انتخاب خواهید داشت. می توانید آنها را به صورت محلی از یک فروشگاه پارچه، مستقیم از اثاثه یا لوازم داخلی، آنلاین، کاتالوگ خریداری کنید، این لیست ادامه دارد. می توانید مستقیماً از یک تولید کننده مبلمان یا خود کارخانه تولید اثاثه یا لوازم داخلی خرید کنید. در بازار امروزی، راه های متعددی برای خرید پارچه مبلی وجود دارد.
دستیابی به پارچه اثاثه یا لوازم داخلی آسان است، اما انتخاب بهترین پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان گاهی اوقات بهترین حدس است. پارچه اثاثه یا لوازم داخلی می تواند یک نوع الیاف یا ترکیبی از بسیاری از آنها باشد. همه چیز به طراحی و زیبایی که در اثاثه یا لوازم داخلی خود به دنبال آن هستید بستگی دارد. در زیر انواع پارچه مبلی آورده شده است.

انواع پارچه مبلی چیست؟

چرم

چرم سخت و آسان برای تمیز کردن، مدت‌هاست که یکی از مواد اصلی روکش صندلی‌های مردانه و مبل‌های لوکس بوده است. اگر چرم رنگدانه با کیفیت خوب را انتخاب کنید، در لمس نرم احساس می شود.

معایب پارچه روکش چرمی این است که تعمیر آن سخت و در هوای گرم ناراحت کننده است. چرم نیز یکی از گزینه های گران قیمت برای پوشش مبلمان است.

مخملی

مخملی مخملی، نرم و دلپذیر، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی عالی را در خانه مدرن ایجاد می کند. به جای طرح، رنگ های ساده دارد و به اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما سبکی می بخشد.

اما برخی از افراد از مخمل برای پارچه های روکش احتیاط می کنند زیرا به سختی مراقبت از آن شهرت دارد. در واقع، بسیار سخت است – به خصوص اگر از ترکیبی از مواد طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی ساخته شده باشد.

توده پارچه مخملی می تواند به راحتی له شود و در جاهایی بافت و احساس متفاوتی به سطح بدهد، اما اغلب با بالا رفتن سن پارچه برطرف می شود.

پارچه‌های مخملی اغلب برای مقاوم‌سازی در برابر لکه‌ها استفاده می‌شوند، و می‌توان آن‌ها را روی لکه انداخت و تمیز کرد. نکات تمیز کردن خاص لکه ها به این بستگی دارد که مخمل از چه پارچه هایی ساخته شده است.

کتانی

اگر پایداری برای شما مهم است، انتخاب یک پارچه روکش طبیعی اولویت شما خواهد بود.

اما شما نیازی به سازش در دوام و ظاهر ندارید! پارچه کتان روی مبلمان روکش شده زیبا به نظر می رسد و جذابیت طبیعی به اتاق نشیمن شما می بخشد. پارچه کتان با کیفیت خوب نیز سخت و بادوام است.

کتانی را می توان با ماشین شستشو داد و دارای مقاومت ذاتی در برابر لکه است که آن را به یک انتخاب معقول برای اتاق های پرتردد تبدیل می کند. همچنین به تنظیم دمای بدن شما کمک می کند، به این معنی که در هر شرایط آب و هوایی راحت خواهید نشست.

برای جلوگیری از چروکیدگی اضافی هنگام شستن، حتماً پارچه روکش کتان از قبل شسته شده با کیفیت بالا خریداری کنید.

پنبه

یکی دیگر از پارچه های طبیعی، پنبه است که به طور گسترده ای به عنوان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. این یک متریال با قیمت مناسب است و در طیف وسیعی از چاپ ها و رنگ ها موجود است. پنبه نرم و راحت به نظر می‌رسد، اما می‌تواند از دوام کمتری نسبت به سایر پارچه‌های اثاثه یا لوازم داخلی برخوردار باشد. دوخت آن آسان است و یک گزینه محبوب برای روکش هاست.

اگر به دنبال پارچه اثاثه یا لوازم داخلی هستید، مطمئن شوید که به جای پارچه سبک‌تر، از روکش پارچه‌ای پنبه‌ای سنگین استفاده می‌کنید.

پنبه چندان مقاوم در برابر لکه نیست، اما اگر برای مدت طولانی در معرض نور شدید خورشید قرار گیرد، می تواند محو شود.

پشم

پشم بادوام، دافع لکه و کثیفی و مقاوم در برابر پر شدن است. این ویژگی‌ها آن را به یک پارچه روکشی خوب تبدیل می‌کند، اما می‌تواند روی پوست احساس خارش کند، بنابراین در مناطقی که تماس مستقیم ندارد بهتر است.

پشم نمدی نرم تر است زیرا الیاف در فرآیند نمد صاف شده اند.

پارچه های مصنوعی

انواع مختلفی از پارچه مصنوعی در اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان وجود دارد:

استات

استات ساخته شده از سلولز استخراج شده از چوب، شبیه ابریشم است اما کاربردی تر است. ابریشم گاهی اوقات به عنوان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی روی اقلام کم سایش است، اما استات از ابریشم خالص قوی تر است. پرده ای روان و درخشندگی مجلل دارد.

اما خیلی بادوام نیست و بنابراین انتخاب خوبی به عنوان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی نیست.

الفین / پلی پروپیلن

الفین یک الیاف ساخته شده توسط انسان است که به عنوان پارچه روکش استفاده می شود زیرا مقاومت سایشی بسیار خوبی دارد و کپک را دفع می کند. در مکان‌های مرطوب مانند زیرزمین‌ها و مبلمانی که فرسوده زیادی دارند یا مبلمان در فضای باز مفید است. اولفین یا پلی پروپیلن که به آن معروف است نیز در برابر لکه ها و نور خورشید مقاومت می کند.

با این حال، به راحتی کثیف می شود و عمر زیادی ندارد. و اگر می خواهید از الیاف مصنوعی در خانه خود اجتناب کنید، باید از این پارچه اجتناب کنید زیرا از گلوله های پلاستیکی ریز ساخته شده است.

پلی استر (Polyester)

پلی استر که معمولاً در ترکیب با پنبه یا سایر مواد طبیعی استفاده می شود، می تواند در برابر سایش مقاوم باشد. این می تواند مستعد پر شدن باشد و اغلب به اندازه سایر مواد با کلاس به نظر نمی رسد، که ممکن است به این معنی باشد که بهترین پارچه روکشی نیست.

اکریلیک

اکریلیک که اغلب در مبلمان فضای باز استفاده می شود، قوی و ارزان است. اما می تواند قرص باشد و همیشه به پایانی که ممکن است بخواهید نمی دهد.

بازدید : 49
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:52

پارچه مورد استفاده در اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان یکی از مهم ترین عواملی است که قبل از خرید یک قطعه باید در نظر گرفته شود. اطمینان از ماندگاری پارچه مبل یا صندلی شما برای چندین سال باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. همچنین انتخاب مواد نادرست منجر به شکاف و کمرنگ شدن رنگ می شود.

اگرچه پارچه مبلی قابل تغییر و روکش کردن است، در خرید پارچه مبلی ، پارچه بادوام یک سرمایه گذاری عالی است. استفاده از پارچه با تعداد مالش بیشتر به شما اطمینان می دهد که مبلمان شما برای سال های آینده دوام خواهد داشت.

مبلمان باکیفیت می‌تواند دوام زیادی داشته باشد، پارچه نیز باید پوشیده شود.

مبلمان روکشی که در اتاق نشیمن و اتاق خانواده استفاده می شود به پارچه ای بادوام نیاز دارد. با این کار، این قطعات باید در موادی بادوام و محکم بافته شوند.

پارچه رومبلی زیادی برای انتخاب وجود دارد. این لیست شما را در انتخاب بادوام ترین مواد برای مبلمان روکش راهنمایی می کند.

  1. پنبه

پنبه یک انتخاب عالی برای پارچه مبلی است. می تواند در برابر سایش، پارگی و محو شدن مقاومت کند. جدای از این، پنبه نیز یکی از مقرون به صرفه ترین پارچه های روکش داخلی است. پنبه می تواند مستعد ایجاد لکه باشد، اما استفاده از روکش ضد لک باعث می شود مبلمان شما دوام بیشتری داشته باشد. بافت پنبه ای سنگین تر مانند پارچه بادبانی و جین، دوام بیشتری دارد. برای کیفیت بهتر پنبه خالص را انتخاب کنید.

  1. چرم

مبل‌های چرم طبیعی نسبت به مبل‌های پارچه‌ای معمولی شما مقاوم هستند و دوام بیشتری دارند. مبل‌های چرمی در برابر لکه مقاوم هستند، اما برای حفظ ظاهری عالی، همچنان نیاز به نگهداری کمیاب دارید. چرم اصل از مواد آلی، معمولاً پوست های متراکم ساخته می شود. الیاف طبیعی پوست به طور پیچیده ای در هم تنیده شده اند و چقرمگی فوق العاده ای را نسبت به مواد بافته شده مصنوعی ایجاد می کنند. انواع مختلفی از چرم وجود دارد، بافت های خاص محافظت بهتری در برابر سایش و پارگی روزانه دارند. با این حال، تمام چرم ها به دلیل تراز غریزی پوست ها ذاتاً قوی هستند و چرم با کیفیت با افزایش سن بهبود می یابد.

چرم مصنوعی نیز اغلب مورد توجه قرار می گیرد زیرا جایگزینی ارزان تر برای چرم طبیعی است. مواد پایه معمولاً پنبه، نایلون، پلی استر یا ابریشم مصنوعی هستند. اگرچه قیمت پارچه مبلی پایین چرم مصنوعی ممکن است جذاب باشد، اما مهم است که ارزش خرید طولانی مدت خود را در نظر بگیرید، پوشش بیرونی اغلب تنها پس از چند سال استفاده ترک می خورد. جنبه مثبت این امر علاوه بر مقرون به صرفه بودن این است که می توانید ظاهر متنوعی برای مبل خود داشته باشید.

  1. میکروفیبر

جدا از چرم، میکروفیبر نیز یکی از بادوام ترین پارچه ها برای اثاثه یا لوازم داخلی است. میکروفایبر یک پارچه مصنوعی است که به طور خاص برای استفاده های سنگین ساخته شده است. این پارچه ضد آب است به این معنی که اجازه نمی دهد مایعات از آن نفوذ کنند. الیاف محکم بافته شده آن، خراشیدن روی سطح آن را برای حیوانات خانگی چالش برانگیز می کند.

  1. الفین

الفین به طور گسترده ای در اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. ظاهری شبیه پشم دارد و همچنین بسیار بادوام است. این پارچه هیچ نقطه ضعف قابل توجهی ندارد. اگر مبلمان شما زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، الفین یک انتخاب عالی است. مبلمان با روکش الفین مطمئناً دوام زیادی خواهند داشت.

  1. پارچه های پلی استر

بدون شک بادوام ترین ماده این روزها پلی استر است. به عنوان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مزایای زیادی را ارائه می دهد و نسبت به مواد طبیعی می تواند در برابر آسیب بیشتر مقاومت کند. به طور کلی، این یک فیبر مصنوعی قوی است که می تواند استفاده روزانه را تحمل کند. فقط مطمئن شوید که 100 درصد باشد تا در صورت پاشیدن آب روی آن لک، محو و یا واترمارک باقی نماند. همچنین تمیز کردن آسان و مقرون به صرفه ترین منسوجات پارچه ای موجود در بازار است. این ماده اغلب به دلیل مشخصات مصنوعی پایدار آن به تنهایی استفاده می شود که باعث می شود به عنوان یک پارچه در فضای باز نیز مفید باشد.

اما از آنجایی که الیاف مصنوعی با عوارض همراه است، این ماده دارای سطح تحمل دمایی مشابه با مواد طبیعی نیست. هنگامی که یک ماده داغ به طور تصادفی به روی اثاثه یا لوازم داخلی ریخته می شود، ممکن است بو کند و بسوزد یا حتی ذوب شود. پلی استر همچنین در طول سال ها یک بار الکتریسیته ساکن ایجاد می کند، مالش روی آن باعث ایجاد آن می شود و شما را با شگفتی وصف ناپذیری مواجه می کند.

  1. پارچه های کتانی

کتانی (Linen ) نیز انتخابی باکیفیت است، اما مراقب بافت‌های گشاد باشید زیرا می‌توانند پارچه را گیر کرده و خراب کنند. این یکی از سخت ترین پارچه ها در بین پارچه های طبیعی است، بسیار سبک وزن است و در هوای گرم به خوبی نفس می کشد. کتانی بدون شک بهترین انتخاب برای مبل در مناطق گرمسیری جهان برای استراحت خنک تر است.

حرف آخر

ساده ترین راه برای اطمینان از بادوام بودن پارچه روکش این است که خودتان آن را آزمایش کنید. قبل از خرید، برای بررسی کیفیت مواد وقت بگذارید، نمونه سفارش دهید، از دوستان و خانواده بپرسید. اجازه دهید حیوانات خانگی شما مواد را چنگ بزنند، نوشیدنی ها و سس گوجه فرنگی را بریزند، این روشی است که می توانید تصوری از فرسودگی داشته باشید.

به یاد داشته باشید که هر چه پارچه محکم‌تر بافته شود، دوام بیشتری دارد.

همچنین، حتما پارچه ای با نخ های بالا بخرید. برای اینکه بدانید چقدر محکم است، مواد را بکشید و ببینید که آیا محکم بافته شده است یا خیر. علاوه بر این، یکی از روش‌های تشخیص دوام پارچه، نشستن روی آن است. اگر پارچه استفاده شده بادوام باشد، مبلمان به حالت اولیه خود برمی گردد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
در این وبلاگ سعی می شود اطلاعاتی درباره پارچه مبلی، پرده و روتختی مثل ترکیب رنگ ها، انواع جنس پارچه مبلی، شستشوی مناسب برای پارچه، ترکیب رنگ مبل با کوسن ها و دکوراسیون خانه و ... برای انتخاب بهتر و راحت تر کاربر در اختیار گذاشته شود.
در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی، پارچه پرده و پارچه کالای خواب زیبا و با قیمت مناسب به صورت آنلاین برای مبلمان خود دارید می توانید سری به بازار آنلاین پارچه نساجیت https://nasajit.com بزنید یا با شماره های 25 100 25 0916 یا 24 100 25 0916 برای پشتیبانی و همچنین با شماره های 80 07 27 55 021و 13 32 27 55 021 واحد فروش تماس بگیرید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 892
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی