loading...

بازار آنلاین پارچه نساجیت

بازار آنلاین نساجیت با فروش پارچه مبلی، روتختی و پرده در کنار مردم عزیز در حال خدمت می باشد.

بازدید : 41
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:45

اگر یک پروژه دکوراسیون را از ابتدا شروع می کنید، می توان ابتدا یک مبل انتخاب کرد تا بتوانید اطراف آن را تزئین کنید. یک مبل نمایشی به عنوان الهام بخش یک اتاق می تواند با پارچه لوکس پر جنب و جوش یا با چاپ رنگارنگ پوشانده شود. نقطه کانونی اتاق است.

اگر یک مبل به اتاقی که قبلاً تزئین شده اضافه می کنید یا ترجیح می دهید مبل نقش حمایتی داشته باشد، انتخاب رنگ مهم می شود. انتخاب یک مبل جدید برای پالت رنگی موجود به این معنی است که شما باید تصمیم بگیرید که مبل خنثی باشد یا نقش برجسته ای به خود بگیرد.

طراحانی وجود دارند که مبل هایی را ترجیح می دهند که با رنگ دیوار همخوانی داشته باشد تا اتاق یکپارچه شود و اتاق بزرگتر به نظر برسد. این یک ایده خلاقانه برای یک طرح رنگی هماهنگ است. اگر مبل راحتی می‌خرید که با رنگ دیوارتان مطابقت داشته باشد، تغییر رنگ دیوار در آینده ممکن است پیچیده باشد.

رایج ترین رویکرد خرید مبل هایی است که مکمل دکور دیگر باشد و در مرکز توجه قرار نگیرد و در رنگ دیوار استتار نشود. به همین دلیل است که رنگ های خنثی مبل برای اکثر خانه ها محبوب ترین هستند.

چگونه یک کاناپه خوب بخریم

مبل روشن یا تیره

هنگامی که تصمیم گرفتید مبل شما برجسته باشد یا رنگ خنثی، باید تصمیم بگیرید که مبل شما روشن یا تیره باشد. رنگ کف اتاق شما تاثیر زیادی در انتخاب رنگ مناسب مبل دارد. اگر به فکر مبل بالقوه ای هستید که روی زمین شما بنشیند، آیا روی دریایی از کفپوش چوبی تیره یا فرش شناور می شود یا با آن ترکیب می شود؟ از آنجایی که مبل به طور سنتی بزرگ و روکش شده است و بیشتر پارچه ها نور را جذب می کنند، می تواند اتاق را تا حد زیادی تاریک کند.

اگر یک مبل تیره را روی یک طبقه تاریک قرار دهید، به نظر می رسد که در اتاق ناپدید می شود. اگر می خواهید از مبل تیره روی یک طبقه تیره استفاده کنید، باید سعی کنید آن را بیشتر نمایان کنید. یک مبل تیره با پایه های فلزی یا چوبی روشن می تواند فضای بصری بین مبل و کف ایجاد کند. استفاده از فرش روشن تری در زیر مبل شما می تواند رنگ های تیره را از هم جدا کرده و رنگ مبل را پرپشت کند. یک میز قهوه سبک از چوب یا فلز نیز می تواند به مشخص کردن مبل از کف کمک کند.

مبل با رنگ روشن چالش های متفاوتی با مبل تیره دارد. بزرگ ترین چالش یک مبل سبک، لکه گیری و سایش است. قبل از انتخاب یک مبل سفید یا روشن، نحوه استفاده از اتاق در حال حاضر را در نظر بگیرید، نه اینکه چگونه امیدوارید از آن استفاده شود. اگر سگ شما دوست دارد روی کاناپه دراز بکشد، احتمالاً نمی خواهید یک مبل سفید را بدون آموزش جدی در اتاق نشیمن خود قرار دهید. اگر مبل شما توسط بچه ها و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، و شما هنوز هم ایده مبل سبک را دوست دارید، پس روکش های قابل شستشو یک سازش شیک هستند.

انتخاب رنگ مناسب برای نیازهای شما

هنگامی که روشن و تیره مبل جدید خود را در نظر گرفتید، وقت آن است که به رنگ آن فکر کنید. اگر با مبل های نمایشی کار نمی کنید، مبل با رنگ خنثی یک انتخاب محبوب است. مبل های خنثی به راحتی می توانند اطراف خود را تزئین کنند و به راحتی می توانند با تغییر سبک شما در طول سال ها مطابقت داشته باشند.

پارچه مبل خنثی شامل رنگ های بژ، خاکستری، ماتریس و کرم است. پارچه مبل بژ مات می تواند در اطراف رنگ های دیگر کسل کننده به نظر برسد، اما پارچه بژ بافت دار با تکه های رنگ تک رنگ می تواند بدون افزودن رنگ های جدید جذابیت ایجاد کند. مبل های خاکستری می توانند از رنگ های کم رنگ تا زغالی متغیر باشند. خاکستری که یک آفتاب پرست سبک در نظر گرفته می شود، می تواند پیچیده، راحت، خنک یا ترد باشد. مبل های خنثی می توانند بی سر و صدا مکمل دکوراسیون دیگر شما باشند، اما همچنان شیک و جذاب باشند.

یک مبل با هر رنگی می تواند به زیبایی در فضای شما ادغام شود اگر آن را به عنوان رنگ دیگری از طرح رنگ خود در نظر بگیرید. این به این معنی است که لوازم جانبی یا چاپی همرنگ مبل را اضافه کنید تا رنگ در اتاق پخش شود. مبل یک وسعت پارچه ای بزرگ است که با تکرار لهجه های همرنگ می تواند اتاق شما را متعادل کند.

پایان کار

وقتی یک مبل جدید می‌خرید، خود را ملزم به خرید یک صندلی عاشقانه همسان نکنید. یک گزینه انعطاف پذیرتر، انتخاب مجموعه ای از صندلی های روکش دار برای تکمیل مبل جدید شماست. لزومی ندارد که صندلی ها دقیقاً با مبل مطابقت داشته باشند، اما می توانند رنگ مبل را در یک الگو یا بافت بگنجانند. استفاده از مجموعه ای از صندلی ها به جای یک صندلی دوست داشتنی به شما فرصت های بیشتری برای اضافه کردن رنگ به پالت رنگ و گزینه های بیشتری برای قرار دادن مبلمان می دهد.

هنگام هماهنگی مبل جدید خود با دکوراسیون اتاق خود، بالش های برجسته و پرتاب ها را به عنوان آخرین کار فراموش نکنید. این پاپ های رنگی کوچک به اتاق نشیمن شما ظاهری یکپارچه می بخشد.همچنین میتوانید برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی جدید به سایت nasajit.com مراجعه کنید.

بازدید : 34
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:54

آیا در مورد سبک اتاق نشیمن خود تصمیم می گیرید؟ یکی از مهم‌ترین آنها نوع مبل‌ها و صندلی‌ها و رنگ پارچه مبلی است. آیا باید به سراغ طرح‌های تقابلی یا مکمل بروید؟ ما ترکیبی خوش سلیقه از انواع رنگ پارجه مبل و سایه های مبل را گردآوری کرده ایم که می تواند اتاق نشیمن شما را از یک بی روحی به زیبایی تبدیل کند

12 ترکیب رنگ پارچه مبل و نحوه ایجاد یک اتاق نشیمن زیبا نگاهی می اندازیم.

  1. قهوه ای و خرمایی

کاناپه قهوه‌ای رنگ و صندلی قهوه‌ای در این فضای داخلی به خوبی کنار هم قرار می‌گیرند و رنگ‌های مشابهی دارند - خواه کفپوش چوبی، میز وسط قهوه‌ای، پرده‌های بژ پشت و یا فرش مایل به قرمز.

  1. آبی روشن و آبی

من دوست دارم که چگونه این اتاق، رنگ‌های آبی ملایم را بدون دردسر گرد هم می‌آورد. خواه این صندلی گلدار آبی همراه با صندلی آبی با رنگ جامد باشد، فرش عربی، میز قهوه‌خوری شیشه‌ای با رنگ‌های ظریف یا پرده‌های چاپ‌شده، همگی با هم ترکیب شده و تصویر زیبایی را به تصویر می‌کشند.

  1. سفید و قهوه ای تیره

در حالی که مبل سفید رنگ‌هایی را از پوسته خاموش اتاق گرفته است، صندلی قهوه‌ای با فرش و عثمانی در مرکز هماهنگی دارد. ترکیب سفید و قهوه ای (تقریبا مانند قهوه و کرم) کاملاً برنده به نظر می رسد. لمس لطیف سایه های ملایم بنفش در کوسن ها و فرش، نفسی از طراوت می بخشد.

  1. قهوه ای و سرمه ای

من متوجه شده ام که قهوه ای رنگ مبل پرکاربردی در اکثر خانه های هندی است. و این یک انتخاب عالی است - رنگی برای تزئین اطراف آن آسان است، به بلندتر شدن رنگ های دیگر کمک می کند و جذابیت کلاسیک دارد. افزودن یک رنگ متفاوت می تواند سرزندگی بیشتری ایجاد کند. تقریباً به همین دلیل است که این اتاق یک نمونه مناسب است - سکشن پیچیده در قهوه‌ای رنگی از کوسن‌های سبز رنگ می‌گیرد. اضافه کردن لایه دیگری از ظرافت و سبک، دو صندلی مبل، آن هم به رنگ سبز آبی است.

  1. آبی تیره و خاکستری

دو رنگ عمیق به فضای داخلی عمق می‌بخشند و حالتی قوی و خوش خلق را ایجاد می‌کنند که در تضاد با کف‌پوش‌های چوبی سبک و دیوارهای گچی، به خوبی کار می‌کند. لکه های قرمز به اتاق نشاط می بخشد.

  1. آبی و زرد

وقتی آبی ابری با زرد خردلی روبرو می شود، طرحی به وجود می آید که هم ظریف و هم جسورانه است. بزرگنمایی کنید تا توجه داشته باشید که چگونه همراه با صندلی مبل زرد، کوسن های آغشته به این رنگ به مبل آبی رنگ می افزایند و ظاهر و جذابیت آن را افزایش می دهند.

  1. قهوه ای، سفید و قرمز

متعادل کردن سه یا چند رنگ در یک فضا می تواند کار دشواری باشد - در حالی که برخی رنگ ها خیلی برجسته به نظر می رسند، بقیه پنهان می شوند یا مورد توجه قرار نمی گیرند. هرچند در این مثال نه. مبل سفید در مرکز به عنوان یک پایه خنثی برای دو صندلی دیگر عمل می کند و با پس زمینه آبی روشن، یک فشار بصری دریافت می کند. دو صندلی قهوه‌ای و قرمز در دو طرف نیز بلند می‌شوند و روی کفپوش چوبی تیره و دیوارهای آبی قرار گرفته‌اند. هر سه صندلی کنار هم قرار می گیرند تا یک بیانیه جسورانه و هوشمند ایجاد کنند.

  1. سبز و خاکستری زغالی

من رقص رنگ ها را در این اتاق دوست دارم - این یک فضای داخلی با طراوت است. صندلی سبز رنگ مانند یک صندلی راحت به نظر می رسد که با صندلی عشق خاکستری تیره سمت راست تضاد درخشانی دارد. از آنجایی که هر دو رنگ به شدت متضاد هستند، برای خنثی کردن کنتراست شدید، با یک نقاشی در وسط از هم جدا می شوند.

  1. قهوه ای تیره و آلویی

چه کسی ظاهر مبل چسترفیلد براق چرم قهوه ای شکلاتی را دوست ندارد؟ من می توانم تصور کنم که جفت کردن این قطعه غالب و خیره کننده با صندلی های دیگر نیاز به تفکر دارد، زیرا چسترفیلد به راحتی می تواند قطعات دیگر را کمتر رسمی یا فاقد سبک جلوه دهد. به همین دلیل است که من استفاده از صندلی‌های روکش آلو و کرم را تحسین می‌کنم که دوز الگو را در این اتاق با رنگ جامد تزریق می‌کنند. در حال حاضر، جفت ایده آل به نظر می رسد.

  1. آبی و لیمویی

برخورد شاد الگوها - این بصری می تواند توجه هر کسی را برای مدت طولانی به خود جلب کند. در کنار نقوش دقیق روی مبل و دو صندلی با خط تمیز هوشمند، ترکیب آبی و لیمویی جلوه ای چشم نواز را به وجود می آورد.

  1. رنگ صورتی مایل به قهوه ای کم رنگ ، خرمایی و قرمز

همه رنگ ها در داخل این اتاق نشیمن که نور کافی خورشید را دریافت می کند، خود را حفظ می کنند. رنگ‌های گرم مبل‌های قارچی و قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای با صندلی قرمز تضاد دارند و در نتیجه منظره‌ای پویا ایجاد می‌کنند.

  1. آبی و قهوه ای موکا (Mocha blue and brown)

مبل شیک موکای سبک، حال و هوای زیبایی را در داخل این اتاق نشیمن ایجاد می کند، در حالی که دو صندلی آبی این اطمینان را می دهند که فضا خیلی تک رنگ به نظر نمی رسد. خطوط منحنی دو صندلی تکمیل کننده مبل است و حال و هوای شیک و شیک را القا می کند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
در این وبلاگ سعی می شود اطلاعاتی درباره پارچه مبلی، پرده و روتختی مثل ترکیب رنگ ها، انواع جنس پارچه مبلی، شستشوی مناسب برای پارچه، ترکیب رنگ مبل با کوسن ها و دکوراسیون خانه و ... برای انتخاب بهتر و راحت تر کاربر در اختیار گذاشته شود.
در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی، پارچه پرده و پارچه کالای خواب زیبا و با قیمت مناسب به صورت آنلاین برای مبلمان خود دارید می توانید سری به بازار آنلاین پارچه نساجیت https://nasajit.com بزنید یا با شماره های 25 100 25 0916 یا 24 100 25 0916 برای پشتیبانی و همچنین با شماره های 80 07 27 55 021و 13 32 27 55 021 واحد فروش تماس بگیرید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 273
  • بازدید کلی : 931
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی