loading...

بازار آنلاین پارچه نساجیت

مبل‌های سبز با سایه‌های مختلف در حال حاضر لحظه‌ای را تجربه می‌کنند، اما رنگ آن‌قدر متنوع است که ما مطمئن هستیم این روند برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

بازدید : 7
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:42

وقتی تصمیم گرفتید چه رنگ مبلی را انتخاب کیند، نوبت به این می رسد که بدانید چگونه بقیه اتاق خود را در اطراف آن طراحی کنید. در اینجا، ما شما را پارچه مبلی سبز درباری و مبل زرد آشنا می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم انتخاب خود را با رنگ‌های دیوار، کفپوش و لوازم خانگی مناسب مطابقت دهید. و در نهایت برای خرید پارچه مبلی مثل پارچه مبلی سبز از بازار آنلاین نساجیت بخواهید.

چه رنگ هایی با مبل سبز ست می شود؟

مبل‌های سبز با سایه‌های مختلف در حال حاضر لحظه‌ای را تجربه می‌کنند، اما رنگ آن‌قدر متنوع است که ما مطمئن هستیم این روند برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. فرقی نمی‌کند رنگ سبز جنگلی، سبز آبی یا زیتونی را دوست داشته باشید، ما شما را با نحوه طراحی اتاقی در اطراف مبل سبز خود آشنا می‌کنیم تا ظاهری شیک و منسجم داشته باشید.

دیوارهای چه رنگی با مبل سبز رنگ می شوند؟

سبز رنگی است که با فضای بیرونی بسیار مرتبط است، بنابراین منطقی است که با سایر رنگ های الهام گرفته از زمین به خوبی کار کند. این بدان معناست که مبل سبز شما احتمالاً در برابر یک دیوار سفید، کرم یا احتمالاً حتی یک دیوار قهوه ای عالی به نظر می رسد.

اگر به دنبال بیان بیشتر رنگارنگ هستید، سایه های خاموش می توانند بسیار خوب عمل کنند. به عنوان مثال، یک مبل سبز زمردی واقعاً مکمل سایه صورتی برهنه خواهد بود. یا اگر به دنبال ظاهری دراماتیک‌تر هستید، پس زمینه آبی سرمه‌ای واقعاً می‌تواند با یک مبل راحتی سبز زیتونی کار کند.

فرش یا کفپوش چه رنگی با مبل سبز رنگ می آید؟

از آنجایی که رنگ سبز می تواند کاملاً چشمگیر باشد، توصیه می کنیم در مورد کفپوش خود چیزهای ساده ای را رعایت کنید. اگر می خواهید تم طبیعی را حفظ کنید، کفپوش چوبی تیره عالی به نظر می رسد. از طرف دیگر، یک فرش کرم یا بژ می تواند همه چیز را دنج، اما همچنین شیک و پیچیده نگه دارد.

چه رنگی پرده با مبل سبز می آید؟

چه رنگ پرده هایی را با مبل سبز خود جفت می کنید واقعاً به آنچه می خواهید به دست آورید بستگی دارد. اگر می‌خواهید فضای خود را باز کنید و تا حد امکان نور وارد کنید، پرده‌های سفید مایل به سفید بهترین گزینه برای شما خواهند بود. آنها توجه را از مبل کاملاً جدید شما کم نمی کنند، اما براق و جلا به نظر می رسند.

اگر با فضای بزرگتری کار می کنید، می توانید با پرده های خود بیشتر سرگرم شوید. شما می توانید یک جفت را در سایه متفاوت اما مکمل سبز انتخاب کنید. یا، می توانید به طور کلی رنگ دیگری را انتخاب کنید. خاکستری، سرمه ای یا حتی رنگ صورتی کم رنگ می تواند به خوبی کار کند.

کوسن های رنگی با مبل سبز رنگ می آیند؟

توصیه می کنیم هنگام انتخاب بالشتک های پراکنده خود همه چیز را ساده نگه دارید - هنوز هم می خواهید مبل شما صحبت کند. کوسن‌های طرح‌دار که رنگی مشابه مبل شما دارند، می‌توانند به خوبی کار کنند، زیرا بدون اینکه زیاد روی آن‌ها قرار بگیرند، یک عنصر جذاب را اضافه می‌کنند. از طرف دیگر، برخی از بالشتک‌های کرمی بافت‌دار می‌توانند آرامش بیشتری را بدون اینکه توجه را از روی میز شما کم کنند، اضافه کنند.

چه رنگ هایی با مبل زرد می آید؟

پارچه مبلی سبز

در حالی که یک مبل زرد ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما اگر مدل خود را درست بسازید، می تواند لبه ای جالب و عجیب به فضای شما ببخشد. فقط مطمئن شوید که به جای رنگ زرد واقعی، سایه خردلی یا طلایی را انتخاب کنید، زیرا این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که فضای شما همچنان هوشمند و پیچیده به نظر می رسد - فقط با یک تزریق رنگ زیبا.

دیوارهای چه رنگی با مبل زرد می آیند؟

شما می خواهید مبل زرد شما ستاره نمایش باشد، بنابراین بهتر است همه چیز را با بقیه دکوراسیون خود ساده نگه دارید. دیوارهای مایل به سفید، خاکستری روشن یا مایل به قرمز همگی یک شرط مطمئن هستند. یا اگر میل به رنگ بیشتری دارید، می توانید یک دیوار با رنگ آبی بنزینی یا سبز تیره اضافه کنید.

فرش یا کفپوش چه رنگی با مبل زرد می آید؟

باز هم، ما می‌خواهیم تمام تمرکز روی مبل زرد جدید شما باشد، بنابراین بهتر است کفپوش خود را کم‌رنگ نگه دارید. سایه روشن از کفپوش چوبی یا لمینت عالی به نظر می رسد، و می توانید با یک فرش بافت دار یا طرح دار به رنگ خاکستری یا مایل به سفید، عنصر راحتی را به آن اضافه کنید. اگر تصمیم به انتخاب فرش دیوار به دیوار دارید، این دو رنگ نیز به خوبی کار خواهند کرد.

چه رنگی پرده با مبل زرد می آید؟

اگر مبل زرد انتخاب کرده اید، به احتمال زیاد با حس سبک خود بسیار شجاع هستید و واقعاً می توانید این را از طریق مبلمان نرم خود نشان دهید. پرده های طرح دار در همان سایه زرد به ماندگاری تم بدون زیاده روی کمک می کند. به علاوه، رنگ باید به اندازه کافی روشن باشد تا از احساس تنگی بیش از حد در اتاق شما جلوگیری کند.

از طرف دیگر، پرده هایی در سایه های سبز، آبی، خاکستری یا حتی کرم به خوبی کار خواهند کرد.

چه رنگی کوسن با مبل زرد می آید؟

با کوسن هایی که می خواهید روی مبل زرد رنگ قرار دهید واقعاً می توانید لذت ببرید. طرح‌های ساده آن را برش نمی‌دهند - در عوض، به دنبال طرح‌های طرح‌دار مد روز باشید. مواردی با شعارها، الگوهای جسورانه و حتی چاپ های الهام گرفته از طبیعت وجود دارند که روی مبل شما باورنکردنی به نظر می رسند. مجموعه‌ای از کوسن‌های پراکنده درست کنید که به همان اندازه سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد است.

در بازار آنلاین نساجیت ما پارچه های مبل‌ها و صندلی‌ها را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها مثل پارچه مبلی سبز ارائه می‌دهیم تا بتوانید به دکور خانه خود جان ببخشید. اگر الهام بیشتری می‌خواهید، مطمئن شوید که مجموعه عظیم چرم و پارچه ما را بررسی کنید، جایی که می‌توانید تمام رنگ‌ها و پوشش‌هایی را که در حال حاضر ارائه می‌دهیم بیابید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
در این وبلاگ سعی می شود اطلاعاتی درباره پارچه مبلی، پرده و روتختی مثل ترکیب رنگ ها، انواع جنس پارچه مبلی، شستشوی مناسب برای پارچه، ترکیب رنگ مبل با کوسن ها و دکوراسیون خانه و ... برای انتخاب بهتر و راحت تر کاربر در اختیار گذاشته شود.
در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی، پارچه پرده و پارچه کالای خواب زیبا و با قیمت مناسب به صورت آنلاین برای مبلمان خود دارید می توانید سری به بازار آنلاین پارچه نساجیت https://nasajit.com بزنید یا با شماره های 25 100 25 0916 یا 24 100 25 0916 برای پشتیبانی و همچنین با شماره های 80 07 27 55 021و 13 32 27 55 021 واحد فروش تماس بگیرید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 908
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی