loading...

بازار آنلاین پارچه نساجیت

خانواده‌تان هر چه آن را بنامند - مبل، نیمکت، دیوان، داونپورت - این یک سرمایه‌گذاری بزرگ است.

بازدید : 8
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 14:35

خانواده‌تان هر چه آن را بنامند - مبل، نیمکت، دیوان، داونپورت - این یک سرمایه‌گذاری بزرگ است. برای به دست آوردن بهترین حالت نشستن، این پنج مرحله را دنبال کنید.

  1. قاب را بررسی کنید

قاب محکم به معنای یک مبل با دوام طولانی است. چوب نرم، مانند کاج، کم هزینه است، اما ممکن است بعد از پنج سال تاب خورده یا تاب بخورد. چوب سخت گرانتر (مثلاً بلوط، زبان گنجشک یا راش خشک شده در کوره) دوام بیشتری دارد. از قاب های ساخته شده از تخته خرده چوب، پلاستیک یا فلز خودداری کنید. آنها ممکن است پیچ خورده و ترک بخورند. پاها باید بخشی از چارچوب باشند یا با پیچ یا رولپلاک (میخ) نگه داشته شوند - نه تنها با چسب.

نکته: برای تست استحکام قاب، یک گوشه جلویی یا پایه مبل را از روی زمین بلند کنید. زمانی که آن را شش اینچ بلند کردید، پای دیگر جلویی نیز باید بلند شده باشد. اگر هنوز زمین را لمس می کند، قاب بیش از حد توان دارد. ضعیف است

  1. درباره نازک کاری بپرسید

یک قاب با اتصالات متصل به هر یک از وسایل زیر به طور جامد ساخته می شود: رولپلاک های چوبی، رولپلاک های چوبی دوتایی، بلوک های گوشه چوبی (برچسب ممکن است بلوک های گوشه را به صورت چسب و پیچ نشان دهد)، یا پیچ ها و براکت های فلزی. منگنه‌ها یا میخ‌ها ممکن است برای تقویت بیشتر استفاده شوند، اما هرگز مبل‌هایی را نخرید که فقط با منگنه، میخ یا چسب به هم متصل شوند.

نکته: از فروشنده خود اطلاعات مکتوب سازنده را در مورد نازک کاری قاب بخواهید.

  1. فنرها را تست کنید

بیشتر مبل ها دارای فنرهای سینوسی هستند که به آنها مارپیچ نیز می گویند - واحدهای سیم مارپیچ از پیش مونتاژ شده. آنها به خوبی پشتیبانی می‌کنند، اما اگر فلز سنگین نباشد، می‌توانند به قاب فشار وارد کنند یا به مرور زمان آویزان شوند. مبل های سطح بالا اغلب با "فنرهای دست بند هشت طرفه" عرضه می شوند. آنها راحت اما گران هستند. برخی از کارشناسان احساس می کنند که آنها بهتر از سرپانتین نیستند. فنرها را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید - آنها باید به هم نزدیک و محکم باشند. مبل های بدون فنر، فقط تار یا مش، ناراحت کننده و شل و ول هستند.

نکته: محکم روی گوشه یا لبه بیرونی مبل مورد نظر خود بنشینید. صدای جیر جیر و خش نشان می دهد که فنرها به درستی قرار نگرفته اند یا به چارچوب برخورد می کنند.

  1. پر کردن خود را احساس کنید

فوم پلی اورتان یک پرکننده بالشتک ارزان قیمت و با مراقبت آسان است. اما نوع بادوام تر و چگالی بالا می تواند احساس سختی داشته باشد و فوم نرم تر و با چگالی کم با استفاده مداوم سریعتر خراب می شود. فوم با انعطاف پذیری بالا (HR) کمی گران تر است اما راحت تر و طولانی تر است. فیبر پلی استر نیز ارزان است، اما به سرعت صاف می شود. پرهای پر غاز و اردک راحت هستند، اما می توانند توده شوند. بالای خط: غاز (زیر کت نرم پرنده) مخلوط با پر. ترکیب فوق العاده خوشمزه، گران (حدود دو برابر قیمت فوم)، و تعمیر و نگهداری بالا است. کوسن ها به کرک شدن مکرر نیاز دارند. مخلوط پلی الیاف پایین ارزان تر است، اما به سرعت صاف می شود.

نکته: دو گزینه خوب که راحت هستند و قیمت مناسبی دارند: فوم HR در یک لایه روکش و فوم معمولی پیچیده شده در چوب پلی استر.

  1. پارچه های سخت را پیدا کنید

مبل ها برای استفاده روزمره نیاز به پارچه بادوام دارند. پنبه و کتان برنده هستند (اما مواظب بافت های گشاد باشید - آنها می توانند گیر کنند). همچنین فوق‌العاده: میکروفیبر مصنوعی، که می‌تواند بیشتر پارچه‌ها را تقلید کند و در برابر لکه مقاوم است. پنبه و کتانی را می‌توان برای مقاومت در برابر لکه درمان کرد، اما حتی در این صورت هم تمیز کردن آن‌ها به آسانی و یا بادوام نیست. ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی معمولا در عرض یک سال قرص می‌شوند. پشم و چرم زیبا و محکم اما گران هستند. ابریشم براق اما شکننده است. پارچه‌هایی با طرح‌های بافته شده بهتر از پارچه‌هایی با طرح‌های چاپی پوشیده می‌شوند.

نکته: از فروشگاه یک تکه پارچه بزرگتر از نمونه معمولی بخواهید. آن را در جایی قرار دهید که مبل قرار می گیرد. آن را در نور طبیعی و مصنوعی مشاهده کنید - و ببینید بعد از چند روز هنوز چقدر آن را دوست دارید.

درصورتی که قصد تغییر پارچه مبلی خود را دارید، لیست قیمت پارچه مبلی را می توانید از بازار آنلاین نساجیت بخواهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
در این وبلاگ سعی می شود اطلاعاتی درباره پارچه مبلی، پرده و روتختی مثل ترکیب رنگ ها، انواع جنس پارچه مبلی، شستشوی مناسب برای پارچه، ترکیب رنگ مبل با کوسن ها و دکوراسیون خانه و ... برای انتخاب بهتر و راحت تر کاربر در اختیار گذاشته شود.
در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی، پارچه پرده و پارچه کالای خواب زیبا و با قیمت مناسب به صورت آنلاین برای مبلمان خود دارید می توانید سری به بازار آنلاین پارچه نساجیت https://nasajit.com بزنید یا با شماره های 25 100 25 0916 یا 24 100 25 0916 برای پشتیبانی و همچنین با شماره های 80 07 27 55 021و 13 32 27 55 021 واحد فروش تماس بگیرید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 71
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 280
  • بازدید کلی : 938
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی